Select Page

Srečanje Erasmus + v Grčiji

Srečanje Erasmus + v Grčiji

NEDELJA , 15.4.2018

Naše potovanje smo pričeli na letališču Brnik.

Ob 9.05 smo poleteli proti Turčiji – letališče v Istanbulu – kjer smo počakali letalo proti mestu Thessaloniki (Solun), ki je mesto gostitelj našega srečanja.

Prispeli smo rahlo utrujeni ob 21.30. Urine kazalce smo morali pomakniti še za eno uro naprej, saj je Grčija v drugem časovnem pasu.

PONEDELJEK, 16.4.2018

Delovni dan smo pričeli v šoli gostiteljici – Grški šoli, kjer se šolajo učenci stari med 12 in 15 let. V šoli je 6 oddelkov in sicer 2 oddelka učencev starih 13 let, 2 oddelka starih 14 let in dva oddelka starih 15 let. Na šoli je skupaj 156 učencev.

Gostitelji so nas najprej pozdravili s prijetnem kulturnim programom.

Našo šolo in državo Slovenijo sta zelo uspešno predstavila Jakob Mlakar in Lara Pulko.

Učenci sodelujočih in njihovi gostitelji si bili razdeljeni v delovne skupine, kjer so dobili zadolžitve, kako bodo glavno   temo srečanja predstavili od koncu srečanja v petek.

Popoldan smo si skupaj z učenci, ki so gostili naše učence ogledali nekaj znamenitosti v centru  mesta Thessaloniki. Domači učenci so bili našo turistični vodniki.

TOREK, 17.4.2018

Zjutraj ob 8h smo se zbrali v šoli. Učitelja Leon Zajc in Cvetka Govejšek, ki sodelujeva na srečanju, sva opravila z grškimi učenci učno uro. Predstavila sva Našo državo in v angleškem jeziku organizirala tekmovanje v kvizu Miljionar«.

Dopoldan so razglasili logo, ki bo predstavljal dve leti in pol (kolikor traja projekt) naš projekt, v katerem sodelujemo. Kot zmagovali je bil izbran naš logo, ki ga je narisala Sara Potočnik iz 8.a razreda.

Sledila je okrogla miza na glavno temo srečanja »begunci«. Na okrogli mizi sta nas  predstavili Bina Rajh in Ines Krleža iz 9.b razreda.

SREDA, 18.4.2018

Gostitelji so nam pokazali Muzej znanosti. V njem smo si najprej ogledali zbirko starih avtomobilov iz različnih delov sveta.

Spoznali smo  primere tehničnih pripomočkov kot so hidravlika, samostojno odpiranje vrat, taljenje kovin, črpanje vode iz vodnjakov,…

V interaktivnem delu muzeja smo preizkušali znanost : škripčevje, optika ter še mnoge druge zanimivosti.

Lačni smo pojedli grško kosilo in se vrnili nazaj v šolo.

Z igralsko skupino Gledališče v izobraževanju smo odigrali igro z naslovom Potniki. Skozi igranje igre smo kot glavni igralci bili postavljeni v vlogo beguncev, ki so jim bombe uničile dom, razbile družino in ji pregnale.