V letošnjem šolskem letu smo imeli to možnost, da se nadarjeni učenci ponovno srečajo kot skupina in se preizkusijo v znanstvenem izzivu.
V sodelovanju z Zavodom Simetris in Modro delavnico, ki je tehnološki in znanstveni center za otroke in se zavzema za inovativnost in ustvarjalnost, so nadarjeni učenci od 4. do 9. razreda ustvarjali in preizkušali svoje ideje iz robotike in umetne inteligence. Odkrivali in razvijali so svoje sposobnosti in interese, ki so bistveni tudi za njihovo poklicno pot. Z navdušenjem so se lotili tehnologije, inženiringa, znanosti in matematike.
Sestavljali so hidravlično robotsko roko ter spoznali nekatere robotske mehanizme, sestavljali in programirali Lego WeDo robotke, spoznali in preizkusili nekaj aplikacij umetne inteligence.
Učenec 6.a razreda, Jakob Ivančič Premzl, je tako opisal svojo izkušnjo:
»Ko sem dobil prijavnico, me je hkrati stvar zanimala, pa tudi ne, saj nisem vedel, kaj bomo počeli. Vseeno sem se odločil, da grem pogledat, saj so me roboti že nekaj časa zanimali.
Naša skupina je šla najprej h gospodu Danilu, ki je pripravil zanimiv PowerPoint in video posnetke o robotih, ki so me precej presenetili. Tudi robotske roke iz lesa, ki smo jih izdelali, so bile dobro in premišljeno narejene. Prav tako so dobro delovale. Nato je sledilo še sestavljanje avtomobilov iz Lego kock in nazadnje še tekmovanje z njimi. To je bilo zabavno, saj smo morali dobro razmisliti, kako ga sestaviti. Potem smo zamenjali skupine in sestavili nekakšno žuželko iz Lego kock, ter jo z programiranjem poganjali po sobi. Bilo je zelo poučno. Mislim, da smo se vsi precej naučili o robotiki in umetni inteligenci. Sobotne delavnice za nadarjene učence so vsekakor dobra ideja.«