Select Page

Srečanje Erasmus + na Portugalskem

Portugalska 1. dan

Varno prispeli v Lizbono. Let je bil čudovit. Ogledali smo si mesto in uživali lepote Lizbone.  Navsezgodaj pa letimo na Azorski otok Pico.

Portugalska 2. dan
Že iz letala smo občudovali Azorske otoke in ko smo pristali na otoku Pico, nam je najvišji vrh Portugalske vzel sapo. Vulkan Pico meri 2351m in se mogočno dviga v nebo. Prava eksotična pravljica! Na letališču sta nad pričakali družini gostiteljici.

Portugalska 4. dan
V ponedeljek smo na šoli predstavili države in evalvacije srečanja na Norveškem. Alma in Sara sta bili odlični na odru in dobili smo veliko pohval! Kasneje smo si ogledali njihove vinograde, ki so pod UNESCOvo zaščito in so res nekaj posebnega, saj rastejo v vulkanskih kamninah.

Portugalska 5. dan

V torek smo si ogledali vinski muzej, cerkev Sv. Madalene in mesto. Odšli smo tudi v vulkansko jamo, ki je bila prav posebno doživetje.

Portugalska 6. dan
V četrtek smo se z avtobusom vozili po celotnem otoku. Šli smo na začetno točko (center) pohodništva na vulkan Pico na 1200 metrov ter si vmes ogledali še naravna jezera in avtohtono rastlinstvo. Popoldne smo imeli delavnice na šoli na temo Vsakdanje življenje.
Portugalska 7. dan
Portugalska 8. dan
V petek smo dopoldne odšli na 17 km pohod ob obali in hribovju. Popoldne smo na šoli nadaljevali s šolskim delom in pripravljali še zadnje malenkosti za večerno predstavitev. Zvečer smo se zbrali v amfiteatru, kjer smo imeli zaključek projekta. Vsaka skupina je predstavila tudi svoj video izdelek na temo Vsakdanje življenje. Po predstavitvi smo imeli večerjo (starši družin gostiteljic so prinesli svoje tradicionalne jedi) s folklornimi plesi in nato smo zaplesali še sami.